woensdag 25 oktober 2017

frustratiekussen !!!



Ik zit op dit kussen, terwijl ik dit schrijf
ik voel me comfortabel, zo goed als pijnloos, terwijl ik op dit kussen zit
en dat verstond mijn arts ook toen ze mij dat voorschreef

Maar eigenlijk mag ik dat niet ....
want voor de CM en Riziv en dus wellicht ook VAPH
is dit kussen niet voor mij bestemd, want

- ik heb geen doorligwonden
- ik zit niet voltijds in een rolstoel
- en mijn rolstoel is slechts een manuele rolstoel

Komt het door de naam van dit kussen ???
Anti-decubituskussen
Komt het omdat ik toch nog zo goed als mogelijk een beetje mobiel te leven binnenshuis ?

Ik vraag me af of er een "gezond persoon" hier rondloopt in Belgiƫ, die nergens klachten heeft, en zo'n kussen gewoon aanschaft in plaats van een kussen van Ikea .

Ik ben toch niet gek
of stilletjesaan
kom ik het toch
van al die administratieve toestanden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten